Wedding Bliss

Last week my dearest kakak (angkat) just got hitched kat Puchong. Aku happy sesangat sebab aku memang dok tunggu bila she's going to do so since macam aku ni 'langkah bendul' gitu walaupun it's totally irrelevant in our case haha.. Anyways she looked gorgeous in her baju nikah and alhamdulillah everything went well on that day. Siap nangis-nangis gitu lepas dah selesai.. dengan aku aku pun sebak sekali haha..




Some of the hantarans.. iPad2 and iPhone tu

Ok, out of curiosity kan, why do people shed tears on their wedding day aa? Terlalu gembira sampai tak terucap or ketawa gembira or sedih pasal mende lain, you know, like dah lepas dari tanggungjawab mak ayah and the like..? Ke nangis syukur coz akhirnya setelah penat bercinta akhirnya dapat gak kawen? Which one?


Asal budak tu lak yang excited? Wahaha


Salam jangan tak salam


Awwww... So sweet gitu

Apapun congrats on your wedding, sis, walaupun hanya dapat pergi majlis nikah korang. Semoga korang happy selalu dan cepat produce babies!!

Well, akhir sekali, tak lengkap kot takde gambar bersama the newlyweds kan? ;-)





P/s: Kenduri sesapa aku tak dapat pegi tu, maaflah ye~

posted from Bloggeroid

Comments

Popular Posts