Hiatus Lagi!

Amboi! Sedar tak sedar 3 bulan hampir berlalu untuk tahun 2012, and here I thought "lambatnya masa berlalu!" when in fact, time really flies. Yes, I have been on blogging hiatus for almost a month. Motif blog tidak diupdate? Life has been quite dull lately and most of the time I'm occupied with work, work and more work. Bila awal tahun macam-macam aktiviti dan program kena dilakukan so rasanya takde apa yang menarik boleh dikongsikan disini. By the time I reach home dah penat tak mampu nak buat or fikir apa-apa lagi. Hence, the kemalasan untuk menjengah dan mengupdate blog. Did a lot happen in a month's time? Seriously, not much. Whatever it is, semangat blogging dah kembali muncul, therefore I will end my blogging hiatus and blog more! Wish me luck!!

Anyhu, lemme introduce you to the latest addition to our little family :)


Have a pleasant week ahead!

Comments

Popular Posts